Contabilitate

Elaborari de bilant
Certificari de bilant
Lucrari contabile complete:
  • Evidenta primara a operatiunilor financiar-contabile;
  • Elaborarea balantei de verificare lunare;
  • Fise de cont;
  • Calcule fiscale complementare;
  • Declaratii fiscale si deconturi de TVA;
  • Asistenta în elaborarea de politici comerciale si proceduri;
  • Planificarea auditului fiscal.
Gestiunea intreprinderii (Management accounting):
  • Organizarea gestionara;
  • Evidenta gestionara primara;
  • Intocmire Note de intrare receptie si constatare diferente si Fise de magazie;
  • Descarcare de gestiune dupa metodele acceptate de normele contabile si fiscale;
  • Evidenta pe articole bugetare si centre de cost.
Inventarierea elementelor de activ si de datorii ale societatii:
  • Asistenta la numirea comisiei de inventariere, si la elaborarea procedurilor de inventariere;
  • Organizarea inventarierii elementelor de activ si de datorii;
  • Participare la inventarierea elementelor de activ;
  • Asistenta la evaluarea elementelor patrimoniale la valoarea reala de inventar;
  • Confirmarea soldurilor clienti-furnizori;
  • Compensarea plusuri-minusuri pentru elemente patrimoniale similare;
  • Valorificarea inventarului;
  • Transpunerea contabila a rezultatelor inventarierii elementelor de activ si de datorii.
Operatiuni contabile privind fuziunea , divizarea si lichidarea societatii