Elaborari de bilant
Certificari de bilant
Lucrari contabile complete:
- Evidenta primara a operatiunilor financiar-contabile;
- Elaborarea balantei de verificare lunare;
- Fise de cont;
- Calcule fiscale complementare;
- Declaratii fiscale si deconturi de TVA;
- Asistenta în elaborarea de politici comerciale si proceduri;
- Planificarea auditului fiscal.
Gestiunea intreprinderii (Management accounting):
- Organizarea gestionara;
- Evidenta gestionara primara;
- Intocmire Note de intrare receptie si constatare diferente si Fise de magazie;
- Descarcare de gestiune dupa metodele acceptate de normele contabile si fiscale;
- Evidenta pe articole bugetare si centre de cost.
Inventarierea elementelor de activ si de datorii ale societatii:
- Asistenta la numirea comisiei de inventariere, si la elaborarea procedurilor de inventariere;
- Organizarea inventarierii elementelor de activ si de datorii;
- Participare la inventarierea elementelor de activ;
- Asistenta la evaluarea elementelor patrimoniale la valoarea reala de inventar;
- Confirmarea soldurilor clienti-furnizori;
- Compensarea plusuri-minusuri pentru elemente patrimoniale similare;
- Valorificarea inventarului;
- Transpunerea contabila a rezultatelor inventarierii elementelor de activ si de datorii.